IL Havdur

Omberamming av kamper

Omberamming av kamper

Hvordan omberammer jeg kamper?

1. Ta kontakt med motstander for å avtale ny tid.

2. Er det hjemmekamp må du avklare med vaktmester.

3. Skal du benytte kamptid på fredager kl.19.00-20.00 må du avklare med Veronica Stangeland om banen er ledig.

4. Gi beskjed til dommerne som er satt opp. Laget som omberammer har ansvaret for å skaffe nye dommere til kampen.

5. Logg deg inn på www.minidrett.no og trykk på "TurneringsAdmin" nederst. Velg "omberammingssøknader" i fanen til venstre.

6. Klubben ser helst at kampene avvikles etter oppsatt tidspunkt, da klubben selv må betale dommerutgiftene ved omberamming (gjelder ikke omberamming innenfor høringsperiode i august og desember). Lagets oppmann må selv betale dommerne etter kampen, for så å få pengene igjen etter å ha sendt inn dommerregning til klubbens kasserer.

► Besøksadresse
Eikebergvegen 11, 4054 Tjelta
► Postadresse
Idrettslaget Havdur
Postboks 14, 4054 Tjelta
► Organisasjonsnummer: 983 402 445
► Kontonummer: 3206.20.59043 

► Daglig leder: Anne Nygård
Tlf: 936 07 935 / E-post:
daglig_leder@havdur.no
► Leder hovedstyret: Bernt Høyland
Tlf: 990 90 549 / E-post:
bernt.hoyland@sola.kommune.no
► Leder fotballgruppen: Jon Thomas Bjelland
Tlf: 959 42 271 / E-post: 
leder@fotball.havdur.no 
► Leder håndballgruppen: Reidun Vigdel Ølberg

Tlf:91633367 / E-post: vigdel_olberg@yahoo.no

____________________________________________________________________________________ 
Bli grasrotgiver til Idrettslaget Havdur du også!
Vi vil få 5% av beløpet du spiller for, og det koster deg ingenting.

Send sms Grasrotandelen 983402445 til 2020

 

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift